Muhv Keere: 1″

6,90 Sisaldab km
Keere välis: toll 1 ” Keere välis: toll 1 ”

Hüdroühendus muhv tüüp AB tolli-meeter Keere: 1/2 “- 18×1.5

3,60 Sisaldab km
Läbipääsu nimiläbimõõt: 10 mm Sisemine tolline keere:; 1/2″ Teisel pool: väline meeter keere: 18×1,5

Hüdraulika kiirliitmikud M22x1.5

67,45 Sisaldab km

Sirge hüdraulikaühenduse tüüp: ED BB keermed: BSP 3/4″ – M36x2 NBR tihendiga

3,40 Sisaldab km
Tolliühendus tihendiga, kruvitud korpusesse nt. pump, silinder, jaotur jne. Ühendab pumba, silindri, jaoturi jne hüdrotorudega.Tihendiga küljel olev keere on 3/4

Sirge hüdraulikaühenduse tüüp: ED BB keermed: BSP 1″ – M36x2 NBR tihendiga

2,90 Sisaldab km
Tolliühendus tihendiga, kruvitud korpusesse nt. pump, silinder, jaotur jne. Ühendab pumba, silindri, jaoturi jne hüdrotorudega.Tihendiga küljel olev keere on 1

Imemisühendus tihendiga G 3/4″ – FI 20 mm

5,80 Sisaldab km
Ime-/tagasiühendus, kruvitakse otse pumba korpusesse, jaoturisse või paaki.Mõeldud paigaldamiseks madalsurve imemis- või tagasivoolutorule.

Imemisühendus tihendiga G 1″ – FI 20 mm

7,60 Sisaldab km
Ime-/tagasivooluühendus, kruvitakse otse pumba korpusesse, jaoturisse või paaki.Mõeldud paigaldamiseks madalsurve imemis- või tagasivoolutorule.Soonega ots surutakse voolikusse ja kinnitatakse klamber.

Euro hüdrauliline kiirpistik, push tüüpi pesa.

6,30 Sisaldab km
Lühike väliskeere M18x1,5PUSH-süsteemis töötav kiirpistikupesa EURO M18x1,5.Pehme vedru tagab pistiku lahtiühendamisel pistikupesa liikuva osa väga lihtsa läbipainde.Pistiku ühendamine automaatselt peale

Euro hüdrauliline kiirpistik, push tüüpi pesa.

6,30 Sisaldab km
Lühike väliskeere M22x1,5PUSH-süsteemis töötav kiirpistikupesa EURO M22x1,5.Pehme vedru tagab pistiku lahtiühendamisel pistikupesa liikuva osa väga lihtsa läbipainde.Pistiku ühendamine automaatselt peale

Sirge hüdraulikaühenduse tüüp: ED BB keermed: G1″ – 1 1/16″ UNF NBR-tihendiga

4,10 Sisaldab km
Tolline ühendus ED-tihendiga, keeratud pumba korpusesse, täiturmehhanismi, kollektorit, ventiili jne. Tihendiga küljel tollikeere G1″. Teisel küljel tollikeere 1 1/16″ UNF